Wednesday 18 April 2012

Buah Istimewa di tahun Istimewa. Pesanan seorang guru.

Salam AURA KEDAMAIAN...

Saya Mir Hazil Azran - saya seorang TERAPIS. 14 tahun dulu, saya bertemu ILMU REIKI. Sejak itu saya belajar - saya amal. Belajar lagi dan lagi.. berulang-ulang kali. Secara RASMI saya ada 7 orang Master yang berbeza latarbelakang dan pengalaman. Ada yang MUSLIM - ada yang tidak. Ada yang Malaysia - ada yang duduk di luar negara.

Pada tahun 2000 dulu saya ada terima IJAZAH KHAS dari seorang MASTER. Katanya simpan 'BUAH' ini untuk diri sendiri hingga genab satu kitaran usia.

Kini, 12 tahun sudah berlalu..

saya mahu KONGSIKAN BUAH itu...

ada yang mahu..???



Pesanan Istimewa buat mereka yang mahu dari Dr. Mir Hazil Azran Ramli


Untuk keterangan, hubungi 017 - 2652 145 SEGERA!!

0 comments:

Post a Comment