Monday 30 April 2012

TAHUN 2012 - TAHUN NAGA!



PROMOSI yang DINANTI telah TIBA!!


TAHUN 2012 - TAHUN NAGA! 


Setiap 12 TAHUN - zodiak NAGA akan MUNCUL SEMULA. Gugusan bintang DRACO di langit akan BERCAHAYA INDAH menandakan bulan ISTIMEWA ini KEMBALI.


ISTIMEWA untuk yang MAHU.. 


JANA teNAGA SUKSES - Kuasai TEKNIK MUDAH untuk JANA TENAGA untuk apa juga keperluan HIDUP. Pelajari ILMU HAKIKAT INSANI yang menerokai POTENSI sediada dalam diri.


PERTAMA KALINYA::


Workshop REIKI 360 @ DRAGON CHI - TAHAP 1 - Istimewa untuk mereka yang MAHUKAN KELAINAN.. Sesi AKTIVASI DRAGON CHI akan BERMULA..


suatu FENOMENA LANGKA akan berlaku pada ALAM pada HUJUNG MINGGU INI.


suatu FENOMENA ALAM yang DITAKDIRKAN TIBA TEPAT PADA beberapa KEBETULAN YANG LUAR-BIASA secara FALAQ dan ASTRONOMI.


Saat untuk MENJANAKAN SEGALA AKTIVASI & AKTIVITI yang berorentasikan TRANSFORMASI HIJRAH DIRI ke arah LEBIH SUKSES, SIHAT dan BAHAGIA.


Tiada seumpamanya.. malah mereka menanti-nantikannya untuk tumpang sama..


Terokai dan Jana TE-NAGA anda dengan sebijaknya. Reiki adalah Teknik Yang Hebat didalam mengalirkan TE-NAGA kepada objek dan subjek. Ianya bukanlah Teknik yang mistis, tetapi ianya adalah Sains Bio-Energi & ianya boleh dipelajari. Ianya MUDAH dan amat PRAKTIKAL. Bebas dari pantang larang yang bersifat khurafat. Boleh dipelajari oleh kesemua golongan. 


2 hari anda akan dipadatkan dengan teori & amali lengkap. Pelaburan anda insyaallah akan memberikan hasil dengan pengamalan yang konsisten dan efisyen.


============================
Untuk makluman, Workshop Reiki Tahap 1 pada bulan Mei ini sahaja yang akan diadakan selama 2 hari, pada bulan lain hanya 1 hari. Hari kedua adalah PERCUMA. 
============================


DAFTAR SEKARANG..




-----------------------------------------------------------------------------


Kepada yang berminat, 'lock' tempat anda dengan deposit RM 200 ke akaun Maybank : 5121 0141 0391, atas nama : Innergy Quest Bio Concept & sms NAMA PENUH serta NO K/P ke 017-2652 145.

0 comments:

Post a Comment